środa, 20 maja 2015

Błagam o normalność !!!!!! Druga tura wyborów i mój wybór

      Pan Prezydent Komorowski to normalny człowiek, ma normalną rodzinę i jak widać ma też normalne dzieci z których nigdy, oboje z żoną, nie starali się robilić celebrytów podobnie zresztą, jak kiedyś Państwo Kwaśniewscy... A wady? Cóż nikt nie jest idealny i każdy popełnia błedy i gafy ale zalety przewyższają wady . Zdecydowanie!!!!!
     Przed chwilą skończyłam oglądać program Kuby Wojewódzkiego w którym jednym z gości był Pan Prezydent Bronisław Komorowski. Już dawno nie byłam tak uśmiechnięta. Ten program dał mi nadzieję i utwierdził mnie w przekonaniu, że jak zwykle od lat i niezmiennie zagłosuję na PO bo to jedyny gwarant normalności i względnego spokoju w naszym kraju. Bo nie wątpię, że nadal będzie się odbywało miesiączkowanie pod Pałacem Prezydenckim, niektórzy dalej będą twierdzili że to był zamach, a wybory, jeśli przegrają :sfałszowane! ALE MY CHCEMY NORMALNOŚCI!!!! Serdecznie proszę nich nam nikt kraju nie naprawia byle by też nikt nam go nie psuł!!!!!!!!
      Jestem rocznikiem powojennym z historią rodzinną jak Wielu z Was. Moja rodzina walczyła w powstaniach, wojnach, była w obozach. Przekazano mi tradycje bycia Polką i tradycje rodzinne. Ja przekazuję je swoim dzieciom. Chowałam się, jak każdy wtedy, wpowojennej biedzie  bo podczas wojny moja rodzina, jak większość Polaków wszystko straciła. Miałam książki, najbliżsi dbali o moją edukację i wychowanie ale.... pierwsze rajstopy dostałam dopiero w liceum, jako nadzwyczajny prezent,  na urodziny. Przedtem tak, jak inne dzieci urodzone po wojnie w Polsce (i dziewczynki i chłopcy) nosiłąm bawełniane prążkowane pończochy przypinane na guziki do gumowych podwiązek. 
     Takie były czasy i w takich czasach żyliśmy. Było szaro, buro i ponuro. Szalała cenzura, cenzurowano wydawane książki, sztuki wystawiane w teatrach, audycje radiowe. O telewizji nie wspominam bo jej nie było. Nie było dżinsów (dużo później były pseudo dżinsy szyte w fabryce Odra), nie było kolorowych ubrań, biżuterii, płatków kukurydzianych (czasem mama kupowała mi je w PEWEXIE za dewizy, czyli dolary,  jeśli je zdobyła), gumy do żucia , ani muzyki młodzieżowej. Znanych zespołów słuchało się na fali "Radio Luksemburg" strasznie zagłuszanej, a prawdziwe, niecenzurowane wiadomości również nadawało  Radio Wolna Europa albo radio BBC ciągle zagłuszane . Przeżyłam strajki studenckie w marcu, wyleciałam z uczelni (wiele lat potem dowiedziałam się, że prawdziwym powodem było to, że broniłam profesora, Żyda), chowałam małe dzieci w stanie wojennym, jak wielu "konspirowałam" na tyle, na ile mogłam.
          Nikt kto nie żył w tej biedzie powojennej nie ma bladego pojęcia jak naprawdę się tutaj żyło. O tym  wszystkim wiedzą jednak z całą pewnością Państwo Anna i Bronisław Komorowscy bo ich młodość przypadła na te same lata co moja. 
     Jako kobieta, Polka i człowiek JESTEM CIĘŻKO OBRAŻONA PRZEZ PANA ANDRZEJA DUDĘ KTÓRY ZA PODPOWIEDZIĄ PANA PREZESA I PiSU WYGADUJE TAKIE GŁUPSTWA!!!!!! Polskę trzeba naprawić, Polska jest w ruinie i co jeszcze!!!!!!! Pan Duda pluje na Unię Europejską ale chętnie siedzi w Brukseli i bierze wypłatę (i to jak sądzę niebagatelną ) w euro. 
     Owszem, tuż po wojnie chodziłam idąc do cioci po ruinach. TERAZ MOJA POLSKA JEST PIĘKNA I CO NAJWAŻNIEJSZE WOLNA, PASZPORT LEŻY W MOJEJ SZUFLADZIE A NIE W UBECKIEJ. MOGĘ W KAŻDEJ CHWILI JECHAĆ DO JAKIEGOLOWIEK KRAJU W UNII EUROPEJSKIEJ TYLKO Z DOWODEM OSOBISTYM. To się dla mnie liczy!!!!!! Polska jest coraz piękniejsza i nowocześniejsza. Widać ile rzeczy zostało wybudowanych za fundusze UE. 
      Przypominam tylko tym którzy mają krótką pamięć, że to ukochany prezes Pana Andrzeja Dudy i jego ukochana partia PiS protestowali przeciwko wstąpieniu Polski do UE a to "wstrętne PO " z którym teraz walczą dążyło do tego żebyśmy się otworzyli na świat i świat otworzyła się na nas. Kiedyś można było wyemigrować na zachód, ale trzeba się było zrzec polskiego obywatelstwa. Teraz można mieć podwójne obywatelstwo. 
     Moi przyjaciele i znajomi Żydzi wyrzuceni przez ówczesne włądze PRL w perfidny sposób z Polski mogą teraz prosić o zwrot polskiego obywatelstwa i zostaje im ono przywracane. Po marcu Żydzi byli na siłę wyrzucani z paszportem a jedną stronę w dodatku musieli składać podania o pozbawienie ich polskiego obywatelstwa. 
     Wygadując takie głupoty Pan Andrzej Duda obraża nas wszystkich, naszych rodziców i dziadków!!!! Najgorsze jest to, że powtarzane kłamstwo staje się po jakimś czasie dla niektórych prawdą.... 
      Rozumiem, że Pan Andrzej Duda, ktory okropnie pluje na Unię Europejską, ale jednocześnie jest Europosłem, siedzi w Brukseli i bierze, zapewne niebagatelną pensję plus diety w euro zrezygnuje z tych apanaży?  Rzeczywiście ja też krytykuję UE za to, że płaci Panu Dudzie i innym podobnym mu i......m!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz