niedziela, 5 lutego 2017

LUDZIE, NIE DENERWUJCIE MNIE

Ludzie co w Was siedzi? Piszę do tych zakłamanych, którzy biegają do kościoła, a są bardziej zakłamani niż ci, którzy do kościoła nie chodzą. Osobiście uważam, że chodzenie do kościoła nie jest konieczne żeby być przyzwoitym człowiekiem i postępować według dekalogu i prawa! Plujecie na Lecha Wałęsę, że podpisywał a ilu z Was podpisywało w życiu różne lojalki, ilu z Waszych dziadków, rodziców czy Was samych należało do PZPR dla kariery, stanowiska ministra, dyrektora, rektora uczelni czy dziekana, dla stanowiska profesorskiego, dowódcy, dla wyjazdu na staż zagraniczny i dla stanowiska redaktora naczelnego i z wielu, wielu innych powodów osobistych? Do kościoła chodziliście ukradkiem, dzieci chrzciliście i braliście śluby kościelne u rodziny na wsi albo w innym mieście... Takie były czasy i może o to nie mam pretensji do nikogo, jeżeli nie był świnią. Mam pretensje o to, że jak powiał wiatr historii i PZPR zmarła, nagle staliście się okropnie "kościółkowi", nie pamiętacie własnych grzechów tylko podliczacie i rozliczacie innych. Czy nikt z Was nie ma nieślubnych dzieci, nie zdradził żony/męża, niczego nie ukradł, na nikogo nie doniósł?????Najlepiej jak każdy pilnuje własnego sumienia i własnego honoru , nie wyciąga niczego na innych bo może się okazać, że ktoś na niego ma znacznie mocniejsze "haki" ..... Jak śmiecie opluwać Lecha Wałęsę czy Mateusza Kijowskiego ????? MNIE NAPRAWDĘ NIE OBCHODZI NIC CO ROBIŁ BOLEK ANI ALIMENTY CZY FAKTURY MATEUSZA! mnie obchodzi efekt końcowy czyli to, jak ci obaj faceci zachowują się teraz, co zrobili i robią dla Polski. Nikt ani nic nie jest w stanie zburzyć w mojej świadomości ich autorytetu i zatrzeć obrazu ich twarzy. Pierwszy z nich na zawsze będzie dla mnie "TWARZĄ SOLIDARNOŚCI" i człowiekiem, który na oczach całego świata dostał Pokojową Nagrodę Nobla a drugi "TWARZĄ KOD". Obaj są rozpoznawalni na całym świecie, na obu półkulach. Każdego z nich można lubić albo nienawidzić, ale trzeba być półgłówkiem, żeby tego nie dostrzegać i nie przyjmować do wiadomości !

6 komentarzy:

  1. Tak. To fakt. Z Polski sie tez smieja np w Europie z Polski i o Polsce w ktorej radykalow prawicowych popiera masa ludzi. Historia wszystko oceni

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowna pani- muszę odnieść się do pani wypocin. Najlepiej zrobię to w punktach- może lepiej to dotrze, ponieważ nie jest tajemnicą, że z lewacką gawiedzią nie da się rozmawiać na argumenty...ale spróbuję chociaż na zrozumienie raczej nie liczę.
    Faktem jest, że bardzo dużo ludzi podpisywało lojalki różnorakie i inne papiery- ale czyż nie uważa pani, że właśnie ci ludzie chodzą teraz na komunistyczne demonstracje. Zadziwiające są rzeczy, które wykrzykujecie na tych demonstracjach. Czyżby pani i pani przyjaciele nie zauważacie jakiego bagna narobiliście? Począwszy od afer na których pani bogowie się wzbogacili, skończywszy na szarych obywatelach, którzy albo powyjeżdżali, albo zostali przez system zgnojeni, albo nawet popełniali samobójstwa. I proszę nie obrzucać wierzących ludzi mianem kościółkowych. Może to pani reakcja na zachowania wielu pani przyjaciół, którzy pozmieniali barwy wraz z odejściem komuny(która notabene wcale nie odeszła, a zmieniła nazwę- podobnie jak pani przyjaciele). Proszę uwierzyć- zawsze byli w Polsce ludzie wierzący- i za komuny i obecnie. Nie musieli się przefarbowywać. Następna rzecz to pani zaprzeczenia wynikające z opinii o Bolku i Mateuszu. Najpierw pisze pani, że nie obchodzi panią co oni robili, po czym kilka zdań później pisze pani, że ceni ich za to, co zrobili...to chyba właściwie wyjaśniło się samo. Szkoda, że są jeszcze tak zaślepieni ludzie jak pani i spółka, bo można z Polski zrobić potęgę z takim potencjałem jakim jeszcze dysponuje pomimo rozprzedania jej na lewo i prawo przez pani bogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, śmieję się do rozpuku czytając wypowiedzi "prawicowców" popierających PiS. Jak można popierać bandę komuchów, resortowych dzieci, agentów UB/SB i rosyjskich szpiegów, a jednocześnie mówić, że się jest Polakiem, patriotą!?
      Żeby nie być gołosłownym napiszę co myslę o prezesie PiSu i przytoczę trochę faktów.
      Resortowe dziecko- przypomnijmy jak ciężko komuna doświadczyła rodzinę prezesa. Lata 40-50, AKowcy Jadwiga i Rajmund Kaczyńscy, w czasie gdy inni AKowcy są torturowani i mordowani w więzieniach, za karę otrzymują dom na Żoliborzu. Jadwiga posiada w domu paszport i lata po zakupy do Londynu. Jedno i drugie było przedmiotem zazdrości wśród czerwonych aktywistów. No ale nikt sobie rodziców nie wybiera. Można za to sobie wybrać temat pracy doktorskiej. A tą jakoś się Jaruś nie chwali, acz samym tytułem z chęcią. http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398,1,doktorat-prezesa-jaroslawa-kaczynskiego.read
      Takich historii wokół Kaczyńskich jest dużo więcej. Wystarczy spojrzeć jak ci hipokyci z łatwością promują i obsadza ja na stanowiska brzsprzrcznych komunistycznych działaczy jak Kryże, Jasiński, Piotrowicz i wielu wielu innych. Do tego jeszcze nieznana liczba TW współpracowników SB. Tak a proponuję, ktoś wierzy, że PiS mianując Przyłębskiego na ambasadora RP w Berlinie nie wiedział, że był on TW Wolfgangiem, współpracownikiem SB, że nikt tego nie sprawdził.
      O śmieszne historii nieinternowania Jarosława pisać mi się nie chce. Wspomnę tylko jego słowa "nie zostałem internowany, bo się na to nie zgodzilem" buhahaha. Czyli inni się na to zgodzili, a może prezesuncio na to się nie zgodził, a zgodził się na coś innego...

      Usuń
    2. Do Szanownego Anonima który ocenił moje "wypociny".... Nie Pan czci i honoru żeby podpisać się własnym imieniem i nazwiskiem? Ja i na FB i jako blogerka podpisuję się pełnym imieniem i nazwiskiem bo nie wstydzę się swoich poglądów! Ciekawe kto narobił bagna bo wszystko od okrągłego stołu szło raczej normalnie.... Pan zarzuca mi lewactwo. Jeżeli prawica jest taka jak ci zwolennicy grupy rządzącej co tłukli nas gdzie popadnie na Dworcu Centralnym kiedy witaliśmy Donalda Tuska TO ZDECYDOWANIE JESTEM LEWACZKĄ ! Przypominam również że po pierwsze Chrystus też był socjalistą a po drugie wszystkie osiągnięcia 500+ i inne dotacje socjalne nie byłyby możliwe gdyby rządziła tylko prawica! Korzysta Pan z nich? Na marginesie w mojej rodzinie nigdy w życiu nikt do partii nie należał, byli właściciele majątków, właściciele firm, przedwojenni oficerowie. Moje ciotki i babki uczyły służbę czytać i pisać a służącym dawały posagi więc wyzyskiwaczmi tez nie byliśmy! Za to nigdy nie było homofobów ani antysemitów czy innych poparańców! Nawet za Stalina w święta narodowe chodziliśmy do kościoła. Teraz nie chodzę bo jak mam stać obok tych co wystają pod pałacem na miesiączkach to mi się niedobrze robi. "Kościółkowi" to właśnie oni. Modlą się w kościele a potem tłuką innych albo plują jadem !!!!! Nie mówię tu o prawdziwych wyznawcach katolicyzmu ani jakiejkolwiek innej wiary..... Mówię o zakłamanych nie wyrażę się kim.... Księża, znam kilku i czasem nawet ich spotykam co nie oznacza że będę regularnie chodziła do kościoła. Przecież skąd mam wiedzieć że mam do czynienia z uczciwym księdzem ? Mam każdego pytać o to ????

      Usuń
  3. Do drugiego z Panów (komentarz z 22 kwietnia). Też ciągle głośno o tym mówię i wyraźnie piszę, ze dziwię się wyznawcom tej sekty. Jak mogą popierać kogoś takiego kto rodzinę z taką przeszłością? Tylko skończony idiota może uwierzyć, że , tak jak Pan pisze i jak zawsze wiedziałam, bo moja rodzina też ma tradycje AK-owskie, w czasach kiedy Ak-owcom wyrywali paznokcie albo ich rozstrzeliwali na polach za kościołem św. katarzyny i w innyuch miejscach, kiedy prawowitym włąścicielom odbierali domy i mieszkania... że w tym czasie AK-owiec dostał willę na warszawskim Żoliborzu. Za zasługi od Bolesława Bieruta. Ciekawe za jakie zasługi ? Nie trzeba być lewakiem żeby wiedzieć takie rzeczy... Wystarczy być przyzwoitym człowiekiem drugiego sortu...Rzeczywiście konby się uśmiał czytając ten pierwszy komentarz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Do drugiego z Panów (komentarz z 22 kwietnia). Też ciągle głośno o tym mówię i wyraźnie piszę, ze dziwię się wyznawcom tej sekty. Jak mogą popierać kogoś takiego kto rodzinę z taką przeszłością? Tylko skończony idiota może uwierzyć, że , tak jak Pan pisze i jak zawsze wiedziałam, bo moja rodzina też ma tradycje AK-owskie, w czasach kiedy Ak-owcom wyrywali paznokcie albo ich rozstrzeliwali na polach za kościołem św. katarzyny i w innyuch miejscach, kiedy prawowitym włąścicielom odbierali domy i mieszkania... że w tym czasie AK-owiec dostał willę na warszawskim Żoliborzu. Za zasługi od Bolesława Bieruta. Ciekawe za jakie zasługi ? Nie trzeba być lewakiem żeby wiedzieć takie rzeczy... Wystarczy być przyzwoitym człowiekiem drugiego sortu...Rzeczywiście konby się uśmiał czytając ten pierwszy komentarz !

    OdpowiedzUsuń