wtorek, 1 września 2015

Wystarczy po prostu rozumieć !!!!!

Trzeba być kompletnym "gniotem", nieinteligentnym debilem, żeby nie rozumieć wierszy Wisławy Szymborskiej, Kabaretu Starszych Panów, Kabaretu Olgi Lipińskiej, poezji Juliana Tuwima, Jana Brzechwy, Antoniego Słonimskiego, Tadeusza Boya-Żeleńskiego, Agnieszki Osieckiej,Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, Utworów Mrożka, Gombrowicza i wielu, wielu innych, których nie sposób wymienić.... A poezji Wisławy Szymborskiej, którą doceniono nawet poza granicami Polski przyznając jej literacką nagrodę Nobla nie rozumie Pani Pawłowicz, poseł PiS, rzekomo z tytułem profesorskim..... Owszem wierszyk "Kto ty jesteś? Polak mały" recytowałam .....jak miałam 3 lata... Znam utwory poetów "narodowych" ale niektóre utwory są już nie do czytania niestety... To żałosne, że w Polsce jest tyle homofobii, nietolerancji i kołtunerii aż szkoda mi mojego narodu :( :( :(
Uważam, że ktoś, kto jest posłem powinien mieć jednak choć odrobinę wiedzy na tematy ogólne w tym dotyczące naszych pisarzy, poetów, malarzy i w ogóle ludzi wybitnych.... Jeżeli takiej wiedzy nie posiada.... powinno się go odwołać w trybie natychmiastowym !!!!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz