wtorek, 1 września 2015

Chamstwo ponad miarę

     Nowy prezydent mojego państwa (bo nie mój - ja na niego nie głosowałam ) ciągle pokrzykuje, wygraża, wymachuje szabelką, dyscyplinuje wszystkich, chociaż sam nie ma najmniejszego moralnego prawa, żeby tak się zachowywać gdyż sam jest niewychowany na co istnieje wiele dowodów a sam prezydent co chwilę dostarcza nowe dowody na własne.... chamstwo!!!!!! Mówiąc delikatniej : na brak wychowania !!!!!  Co to znaczy "daję rządowi"??????? A czy to rząd obiecywał?????? I rząd i były Pan Prezydent i PO mówili, że to są obietnice bez pokrycia BO NIE MA NA TO PRZEWIDZIANYCH W BUDŻECIE FUNDUSZÓW!!!!! A teraz Pan Prezydent chce wyjmować gorące kasztany z pieca cudzymi rękami ?????? A jak pieniądze się "nie znajdą" to oczywiście będzie "wina Tuska" a może Mieszka I ????????? LUDZIE!!!!!! PRZEJŻYJCIE NA OCZY WRESZCIE !!!!!! Nie jestem ekonomistą ani finansistą ale wydaje mi się, że budżet na następny rok planuje się dużo wcześniej.... Niestety ostatnio było wiele nieprzewidzianych wypadków (a to Casa, a to Smoleńsk, a to afera ze SKOK-ami, i jeszcze inne) które wymagały nadzwyczajnych wydatków z kasy państwowej (czyli naszej) więc trzeba trochę się zastanowić zanim się coś obieca czy spełnienie obietnic jest realne.... Dodrukować pieniądze to najmniejszy problem ale żeby miały pokrycie to już większa sztuka..... CHĘTNIE ZAMIESZKAM W JAKIMŚ PAŁACU OTOCZONYM PARKIEM, W KTÓRYM BĘDZIE STAW, Z KILKOMA OSOBAMI SŁUŻBY (KUCHARKA, LOKAJ, POKOJÓWKA), A PRZYNAJMNIEJ JEŻELI NIE W PAŁACU TO W DWORKU..... A WAKACJE CHCĘ KAŻDEGO ROKU SPĘDZAĆ W CHORWACJI ALBO TOSKANII !!!! BARDZO PROSZĘ MI TO OBIECAĆ !!!!!!!!!

1 komentarz: