środa, 6 stycznia 2016

Droga w jedną stronę

      CHOROBA JASNA! Nigdy w życiu nie miałam do czynienia ze służbami specjalnymi, chyba, że delegacje którym tłumaczyłam były pilnowane. Nigdy nie byłam na jakiś wysokich stanowiskach, nie należałam do PZPR co nie znaczy że potępiam osoby które tam czy do innych partii należały, bo jest mnóstwo osób które należały, ale są zupełnie przyzwoite... (Oczywiście nie mówię o osobach typu prokurator stanu wojennego) ! Nie miałam nikogo z rodziny nigdy w rządzie ani w sądzie. Żałuję tego czasem bo takie znajomości czy koligacje są czasem bardzo przydatne, ale nie... Jestem urodzoną społeczniczką, jako wolontariusz biorę udział w różnych przedsięwzięciach. Jestem emerytka z niską emeryturą. WYPRASZAM SOBIE STANOWCZO MÓWIENIE O MNIE, że bronię koryta, od którego mnie oderwano albo stołka na którym siedziałam i ze za moimi plecami stoją służby specjalne.....!!!!! Jestem po prostu zwykłą obywatelką Polski , bronię kawałka swojego miejsca na ziemi , mego świętego spokoju i własnej wolności, którą nie tak dawno udało nam się odzyskać!!!!! Bronię i będę broniła, będę wraz z Mateuszem Kijowskim i innymi wychodziła na ulice, będę namawiała do tego przyjaciół, znajomych i przekonywała znanych mi zwolenników piS żeby zrzucili łuski z oczu !!!!!
     MATEUSZU i Wszyscy Inni, którzy się zaKODowali! Oczywiście że nie możemy się cofnąć ani na centymetr i przestać się angażować. Po prostu nie ma żadnej innej drogi jak ta do przodu, jak protesty, jak zaangażowanie się coraz większej części nas, drugiego sortu, ale za to absolutnie normalnych, światłych, starych, młodych i w średnim wieku, którzy świetnie rozumieją co wyczynia nowa władza i którzy przewidywali, ze tak będzie się działo. 
     Niestety wiele osób z lenistwa nie ruszyło się na wybory, inni tak a nie inaczej głosowali "dla hecy" albo żeby dać klapsa PO i Bronisławowi Komorowskiemu. Tymczasem PiS drążyło podstępnie krecie korytarze, mamiło obiecankami, na które wiele osób nie dało się złapać, ale w które zbyt wielu uwierzyło. 
     Wiem, młodzi ludzie nie pamiętacie tego jak my, Wasi rodzice ,staraliśmy się o paszporty za komuny, jakie to było osiągnięcie kiedy wreszcie paszport się dostało i jak z byle powodu mogło się go nie dostać. Nie było mowy o żadnych studiach na zagranicznych uczelniach chyba, że w NRD albo ZSRR i to nie wszyscy... Może finansowo większość z nas w tej chwili nie stoi najlepiej, ale w każdej chwili możemy pojechać do dowolnego innego kraju w Europie gdzie nam się żywnie podoba i ja osobiście będę o to walczyła do upadłego, żeby tak zostało bo czuję się wolna! 
     Nie dam też rozwalić całej Polski dla kaprysu grupy niewychowanych nieudaczników, ziejących zawiścią, i obciążonych własnymi kompleksami. Szkoda tylko, że tak wiele osób mówiło : dajmy im szansę, zobaczmy co będzie, zaufajmy mimo, że ci, którzy przewidywali i oceniali PiS przewidzieli że będzie się działo to, co się dzieje! DLATEGO TERAZ WSZYSCY MUSIMY STAWAĆ NA GŁOWIE ŻEBY POWSTRZYMAĆ TE DZIAŁANIA OSZOŁOMÓW !!!! WOBEC TEGO JUŻ NIE MOŻEMY SIĘ WYCOFAĆ Z TEGO, CO ZACZĘLIŚMY!
      Niech każdy kto chce przyłącza się do nas, także przedstawiciele innych partii, ale nie pod sztandarami żadnej z partii tylko jako zwykłe obywatelki i zwykli obywatele i tylko tak. Również Pan Grzegorz Schetyna.
      Lubię Grzegorza Schetynę, nie powiem, że nie i oczywiście moją sympatią cieszy się PO a nie PiS. Zastanawiam się tylko dlaczego nie dopilnowali lepiej wyborczej kampanii prezydenckiej Bronisława Komorowskiego a potem postawienia Zbigniewa Ziobry przed TK i dopuścili, żeby zabrakło w glosowaniu jednego czy dwóch głosów w tej sprawie !!!!! Jak można było być takim niefrasobliwym ? Niedocenianie przeciwnika i zbytnia wiara w siebie przeważnie prowadzą do katastrofy bo stawia się nieostrożne kroki i można spaść w przepaść !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz