środa, 7 września 2016

JUREK OWSIAK (po raz kolejny)



    Kiedyś już pisałam w swoim blogu na temat Jurka Owsiaka i jego działalności. Piszę ponownie bo nic innego bardziej mnie nie doprowadza do wściekłości, jak napaści małych, podłych, obślizgłych, zawistnych i obrzydliwych typów (człowiek to nazwa zbyt szlachetna jak dla nich , bydło też bo cóż winne są biedne zwierzęta), którzy napadają ciągle na Jurka Owsiaka i jego działalność, chociaż nawet nie wiedzą w jaki sposób została powołana jego fundacja. Otóż Jerzy Owsiak sam miał bardzo chore dziecko i początkowo zbierał pieniądze na leczenie własnego dziecka. Z czasem, kiedy przekonał się naocznie jak niedoinwestowana w sprzęt jest polska służba zdrowia,  zaczął pomagać też innym.
   Jestem powojenna. Moje dzieciństwo i młodość były inne, co się rozumie samo przez siebie, niż dzieciństwo i młodość obecnych młodych ludzi.  Inne standardy zachowania, ubioru, wypowiedzi obowiązywały za moich czasów, a inne obowiązują teraz. Świat się zmienia, nauka, technika i medycyna idą naprzód, ludzie się zmieniają, gusty się zmieniają.       
    Niektóre dzisiejsze mnie może rażą, ale nie protestuję, nie zwracam nikomu uwag, chyba, że w sytuacjach ekstremalnych, bo pamiętam, jak się wściekałam na uwagi i krytyki rzucane pod moim adresem kiedy byłam młoda. Każdy wiek ma swoje prawa.
      U Jurka Owsiaka nic mnie nie razi ani tatuaże, ani kolczyki, ani "siema", ani "róbta co chceta". Nic a nic w jego zachowaniu mnie nie szokuje i nie przeszkadza. Uwielbiam go, podziwiam i skoczę do gardła każdemu, kto będzie próbował go niszczyć!
     Jeżeli chodzi o Jurka Owsiaka to jest dla mnie uosobieniem szlachetności, dobra i przyzwoitości . Nic mi w nim nie przeszkadza chociaż usiłują go nam obrzydzić... Warto, żeby ci, co chcą go zniszczyć popatrzyli uważnie najpierw na siebie samych !
      Żaden NFZ nie zrobił tyle dla służby zdrowia i szpitali zdobywając wyposażenie medyczne co Jurek Owsiak! Należą mu się za to najwyższe odznaczenia i najwyższe nagrody a nie szkalowanie i nagonka. Kto myśli, że zrobi to lepiej to niech staje w szranki z Jurkiem Owsiakiem. On się o to , myślę, nie pogniewa. W takim razie ci, co są jego wrogami ani ich rodziny nie powinni korzystać ze sprzętu jaki załatwił Jurek Owsiak. Tak będzie sprawiedliwie. Kto z nim walczy powinien honorowo nie korzystać z tego, co Jurek Owsiak załatwia, choć on nie robi żadnych wyjątków i nie szufladkuje ludzi. Wykonuje wspaniałą robotę wyręczając częściowo Ministerstwo Zdrowia bo to ono powinno dbać o wyposażenie placówek służby zdrowia w aparaturę medyczną! Tymczasem Jurek Owsiak nie dość, że jeździ po świecie, negocjuje ceny to jeszcze zakupuje tę aparaturę za pieniądze zebrane przez jego własną fundację i przekazuje je nieodpłatnie placówkom służby zdrowia.  Cholerne polskie piekiełko, plucie jadem zawiści i nienawiści tylko dlatego, ze ktoś jest po prostu przyzwoitym człowiekiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz