piątek, 2 września 2016

KRZYK POLSKIEJ ROZPACZY !!!!!

       Myślę, że piszę w imieniu wszystkich normalnych Polek i Polaków , przepraszam, tych gorszych, bo drugiego sortu .  Jestem notorycznie obrażana i szkalowana!  Jestem zastraszana! Żyję w niedostatku! Jestem zagrożona, że w każdej chwili jakiś drań z wypisanym na plecach hasłem "zabić wrogów ojczyzny" skopie mnie na śmierć albo zgwałci a potem skopie i nikt mu za to nic nie zrobi bo wytłumaczą, że samą obecnością na ulicy go sprowokowałam !  Nie daj Boże jak będę miała do tego przypięty znaczek KOD (dla tych co jeszcze nie wiedzą Komitetu Obrony Demokracji). Niech cały świat o tym wie !!!!!
      Jestem od dłuższego czasu notorycznie obrażana przez wstrętnych, złośliwych, zawistnych, kłamliwych  i nie zawsze mądrych  ludzi z obozu rządzącego, chociaż nigdy nikomu z nich nic złego  nie zrobiłam ! Mówią o mnie, że jestem komunistką i złodziejką, chociaż nikt nigdy w mojej bliższej ani dalszej rodzinie nic nikomu nie ukradł i nie był członkiem żadnej partii a tym bardziej komunistycznej ! Mówią o mnie że urodziłam się z genami zdrady, chociaż nigdy nikogo nie zdradziłam, nawet męża!
      Donoszę? Nigdy niczego na nikogo nie doniosłam. Wprost przeciwnie . Doniesiono na mnie że uchodźcom wojennym z bliskiego mojemu sercu kraju którego język znam (byłam przez 27 lat tłumaczem przysięgłym), tłumaczę dokumenty za darmo! Przecież CAŁY ŚWIAT świetnie się orientuje co się w Polsce dzieje, jakie piekło na ziemi urządza nam, obywatelom władza. Nikt nie musi niczego donosić bo i tak wszystko roznosi się szerokim echem i każde kłamstwo na wierzch wypływa natychmiast jak tylko zostanie wypowiedziane czy napisane !
      Nie dość jednak, że usiłują nas zastraszyć i upodlić do ostatnich granic ludzkiej wytrzymałości to w dodatku pozwalają na bezhołowie, przyklaskują bandytom karząc normalnych, spokojnych ludzi, którzy chcą po prostu żyć jak wolni, dumni obywatele kraju ze wspaniała historią i tradycjami, kraju wielu światowej sławy twórców we wszystkich dziedzinach sztuki. Kraju wielu laureatów Nagrody Nobla i innych międzynarodowych nagród. Kraju laureatów mnóstwa międzynarodowych konkursów. To wszystko zostaje nam jednak odebrane, a właściwie to jest nam codziennie odbierane !
     Najlepszym przykładem zastraszania nas wszystkich i traktowania jak podludzi, są ostatnie wydarzenia w Gdańsku podczas obchodów 36 Rocznicy Podpisania Porozumień Sierpniowych i pogrzebu kolejnych ofiar czasów stalinowskich : łączniczki Inki i jej dowódcy, Zagończyka. W dobrej wierze wśród innych znaleźli się tam przedstawiciele KOD. Zelżeni, pobici, ledwo uszli w całości !!!!! Policja zamiast rozgonić hordę chuliganów wyprowadziła przedstawicieli KOD! A gdzie armatki wodne? Kiedyś nas nimi polewano .... A gdzie oddziały interwencyjne policji ? A gdzie minister który zawiaduje policją ????? Powinno się bronić normalnych ludzi przed napakowanymi bandytami czy tłumaczyć ich bandyckie zachowania ? Moje podatki idą na policje, która nie ma zamiaru mnie bronić?????
    Prezydent "wszystkich Polaków" wraz z premierem "wszystkich Polaków" i ministrami mojego bądź co bądź kraju nie powstrzymali tłumu łobuzów tylko jeszcze ich podjudzali do napaści na przedstawicieli KOD mówiąc, że to prowokacja ! Nigdy nie słyszałam, żeby ci ludzie zachowywali się prowokacyjnie na jakimkolwiek pogrzebie. Wprost przeciwnie. To wielbiciele partii, której n ie wymieniam przychodzą na niektóre pogrzeby i buczą zakłócając spokój zmarłych. Prezydent "wszystkich Polaków" tłumaczył kiedyś,  że robią to w dowód czci i aplauzu. Słyszałam to na własne uszy po tym, jak buczano na panią Premier Ewę Kopacz składającą kwiaty na Wojskowych Powązkach w Warszawie.
     Straszy się nas uchodźcami ale nawet grupa uchodźców nie jest tak groźna jak jeden "kibol", pojedynczy członek ONR czy "Młodzieży Wszechpolskiej". 
      Krzyczę bardzo głośno a będę krzyczała jeszcze głośniej, że chcą niektórych z nas nas pozabijać a w każdym razie zniszczyć .Będę krzyczała bo to mój krzyk rozpaczy !  Nie mam zamiaru milczeć! Jeżeli cokolwiek mi się stanie moi przyjaciele świetnie będą wiedzieli kto temu jest winien ! Nieeeeeeeeeeeeeeee! Nie pozwolimy się tak traktować! Po prostu nie pozwolimy i już!
       

1 komentarz:

  1. Metody manipulacji władzy pis
    Jedynie w czym PiS odrobił lekcje, to poprawił PR. Metody systemu? Dokładnie zastosował poniższe zasady:

    1.Zasada upraszczania i jedynego wroga. Przyjęcie jednej spójnej idei, jednego symbolu. Orientacja ataku skupiona na jednym przeciwniku.

    2.Zasada metody transmisji. Zbieraj różnych przeciwników i różne idee i przypisuj je do jednej kategorii lub jednej osoby. Tak to powołuje się do życia demona, któremu można przypisać wszystko.

    3.Transpozycja. Obwiniaj za błędy przeszłości przeciwnika, odpowiadaj atakiem na atak. Jeśli nie możesz zaprzeczyć złym wieściom, wymyśl inne, które rozproszą ową sprawę.

    4.Przesada i zniekształcenie. Konwertuj dowolną historię, buduj z małej rzeczy, wielkie i poważne zagrożenie

    5.Wulgaryzacja. Propaganda musi być popularna, dostosowana do poziomu inteligencji osób, do których została skierowana. Czym większa masa słuchaczy tym mniejszy wysiłek intelektualny. Nośność mas jest ograniczona: slogany są łatwo zapamiętywane i łatwo zapominane, dlatego kolejnym obietnicom daj czas do dnia aż stare zostaną zapomniane.

    6.Początek orkiestracji. Propaganda musi być ograniczona do niewielkiej liczby idei powtarzanych tak często, aż staną się one wyznacznikiem myśli. Pozwalaj na różny punkt widzenia, który zawsze zbiegnie się w punkcie, który jest potrzebny danej idei. Nie ma miejsca na wątpliwości. Z tej zasady pochodzi słynne zdanie: Jeżeli kłamstwo jest powtarzane wystarczająco dużo razy, w końcu staje się prawdą.

    7.Początek odnowy. Wydawaj ciągle nowe informacje w takim tempie, że kiedy wróg odpowiada, społeczeństwo jest już zainteresowane czymś innym.

    8.Początek przekształcania. Konstruowanie argumentów z wielu źródeł, poprzez tworzenie balonów (afery) lub szczątkowych informacji (plotki).

    9.Początek wyciszenia. Po natłoku informacji następuje cisza. Proces ukrywania wiadomości zostaje zakończony. Za pomocą podległych mediów przenieś ciężar wiadomości na poczynania przeciwnika.

    10.Początek transfuzji. Propaganda zawsze działa na wcześniej ustalonym podłożu regionalnym lub na złożonej mitologii tradycyjnych uprzedzeń i nienawiści. Są to argumenty, które zawsze mogą znaleźć korzenie w prymitywnych postawach.

    11.Zasada jednomyślności. Należy przekonać wielu ludzi, że myślą „jak wszyscy” tworząc fałszywe wrażenie jednomyślności. Pisałem o tym tutaj: http://psychotronicznyswiat.blogspot.com/2016/02/metody-manipulacji-elit-pisowskich.html

    OdpowiedzUsuń