poniedziałek, 26 września 2016

Dokładnie sprawdzajmy, do jakich grup na FB należymy

UWAGA UWAGA ! Do wszystkich moich zaprzyjaźnionych znajomych na FB ! To bardzo ważne !!!!!! Powstałą nowa grupa , Koalicja Demokratyczna panów Jacka Parola, Henryka Sikory i Jana Eckera. Ponieważ pan Jacek Parol chce dokonać wrogiego przejęcia partii, do której należę (Partia Demokratyczna Demokraci.pl) i wcale ie z tym nie kryje , nie mam zamiaru należeć do tej grupy a moich znajomych, którzy tam się zapisali proszę serdecznie o opuszczenie mnie. Wpisywanie ludzi, tak jak mnie wpisano bez mojej wiedzy i zgody to po prostu jawne świństwo! Takie praktyki stosował Jan Ecker, którego grupę (Pomnik wdzięczności dla Lecha Wałęsy) również dlatego opuściłam. Poza tym zaczął otwarcie walczyć z KODem. Widzę, że dał dobry przykład niektórym. I kto tu mówi od demokratycznej koalicji stosując takie metody ? Ani koalicja, ani demokratyczna. Nie ośmieszajcie się ! Wszystkiego najlepszego byle z daleka ode mnie bo ja wierzę w koalicję KOD i partii opozycyjnych w stosunku do PiS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz