czwartek, 27 sierpnia 2015

NOWE POSUNIĘCIA

     Wqu...rzyłam się jakiś czas temu  jak nie wiem co!!!!! Przypadkowo otworzyłam tvn24 (Nowy Dzień z Polsat News) i była tam rozmowa z niejakim Witoldem Waszczykowskim........................ 1. Dozbrojenie polskiej armii (zakup nowego, drogiego sprzętu, nawet okręty podwodne z rakietami hawk); 2. Zmiana konstytucji : albo większe uprawnienia dla prezydenta albo dla premiera,( podobno po konsultacjach ze społeczeństwem); 3. WNIESIENIE OSKARŻENIA DO PROKURATURY NA PANIĄ PREMIER EWĘ KOPACZ, ŻE JEŻDŻĄC PO KRAJU ROBI KAMPANIĘ WYBORCZĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A CO DO CIĘŻKIEGO LICHA  ROBI PiS ?????????????????????? Jak Pani Kopacz nie jeździła, to było źle, jak jeździ to jeszcze gorzej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czego ten PiS chce?????????? Zniszczyć nas wszystkich "normalnych" a tych co przeżyją wydusić i zlikwidować???????? I tak ma wyglądać pojednanie?????? Nieeee to skłócenia ciąg dalszy jak można się było spodziewać...... 4. Na pytanie o obietnice bez pokrycia odpowiedział, że pokrycie jest bo pan D też ma swoich doradców którzy wyliczali że trzeba niektóre podatki podnieść (podobno miały być obniŻone), że usiądą z rządem  a jak rząd nie da na spełnienie obietnic pieniędzy to sami się o nie postarają!!!!!!!!
   
  Mam przyjaciół Żydów i Polaków pochodzenia żydowskiego, lubię kulturę a szczególnie muzykę żydowską..... chętnie przyznam się do pochodzenia, chociaż raczej nie jestem Żydówką ale zawsze będę stała po stronie niesłusznie napadanych.... bo niby za co? Za to, że ich rodziny przeżywały holokaust i że Żydów bardziej niszczono niż jakieś inne narodowości (no może tak samo jak Romów) ...PiS jednak przechodzi wszystkie granice które można przekroczyć!!!! To niedopuszczalne!!!!! A może tak członkowie tej szacownej niby-partii sprawdzą własne drzewa genealogiczne tylko dokładnie!!!!!!!! Moja Babcia zawsze mnie uczyła że największym jest Żyd-przechrzta tak chce ukryć swoje pochodzenie i wyprzeć się swojej narodowości ze aż napada innych Żydów bo może pomyślą że jeśli jest antysemitą to niemożliwe żeby był Żydem??????? A ja słyszałam że pan prezes ma takie korzenie właśnie..... Oj ludzie , ludzie, ludzie !!!!!!
    
      Ja też pisałam kilka razy właśnie o tym, przy przedwojennej wielonarodowości w Polsce bardzo wiele rodzin ma korzenie żydowskie i to żaden wstyd! Wprost przeciwnie.... rodziny w których przodkami są osoby różnych nacji mają zbiór różnorodnych genów co je ubarwia. Ja sama mówię o sobie, że jestem kundlem a kundle są najmądrzejsze... i co mi kto zrobi ????? Ale dla anty.... mogę być nawet Indianką Navaho.... Co mi tam !!!!
Tak naprawdę PiS to ani prawo ani sprawiedliwość a co najwyżej obie te rzeczy ale w krzywym zwierciadle!!!!!! Czego się nie dotkną to zakłamują to jest tak ohydne że aż mnie mdli , jak zresztą wielu "normalnych" Polaków i nas tu wszystkich w grupie ale przecież nie można stale fotografować, nagrywać i zapisywać wszystkiego, żeby mieć dowody bo życie byłoby nie do zniesienia..... Ja właściwie współczuję tym małostkowym "ludzikom" zakompleksiałym do koniuszka każdego włosa .... muszą się czuć strasznie wyobcowani.... I zamiast cieszyć się życiem to obrzydzają życie wszystkim dookoła , tryskając na nich jadem nienawiści zmieszanym z żółcią a sami tak naprawdę też chyba nie są szczęśliwi i nie mają spokojnego snu.... Zawsze bałam się ludzi z kompleksami bo dla podniesienia swojego dobrego samopoczucia chętnie wszystko i wszystkich zniszczą , ale z drugiej strony nie wolno im ulegać.... Tak, jak powiedział Marszałek Piłsudski (te słowa są w jego krypcie na Wawelu o ile mnie pamięć nie myli : Zwyciężyć i poddać się to klęska. Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo...)
     Co mnie i moich bliskich najbardziej oburza to to, że PiS zawłaszcza sobie etos Marszałka Józefa Piłsudskiego, człowieka niezwykle prawego i honorowego, który naprawdę kochał ,a co najważniejsze, szanował Polskę i Polaków!!!!!! Pewnie Pan Marszałek w grobie się obraca, w dodatku w takim towarzystwie, w jakim się kilka lat temu znalazł.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz