niedziela, 14 lutego 2016

A mnie nie jest żal .....

Wcale nie żałuję niedouczonych,łatwowiernych idiotów ! Znam osoby proste i niewykształcone bo miały trudne życie,  ale nie są naiwne i mają zdrowy rozsądek. Wielu rzeczy pewnie nie rozumiem i nigdy  nie zrozumiem, bo urodziłam się już w PRL i wychowałam się w tym ustroju. Moje dzieciństwo i młodość wcale nie były różowe, mimo, że z nieba nie spadały bomby. Było szaro i ciężko ale jakoś się żyło. Cieszyłam się z wywalczonej w końcu wolności i z tego, że paszport mam we własnym biurku a do wielu krajów mogę jechać ot tak,  jadąc dalej jakąś autostradą, bez niczego, bez bramek celników. Dla mnie to właśnie oznacza wolność! Niezależnie od tego, że nie mam pieniędzy na nic, mimo świetnego wykształcenia, bo jestem emerytką a z pracą ciężko to poczucie wolności jest dla mnie bezcenne. Nie rozumiem jak ktoś po doświadczeniach z II RP mógł pomyśleć, że tym razem rządy PiS będą inne, lepsze i rozsądniejsze, a swoje obietnice przedwyborcze spełnią ????? Na szczęście ani mnie, ani mojej 94 letniej mamie, ani moim dorosłym synom nawet w koszmarze sennym nie przyszłoby do głowy głosować na PiS. Tylko jakie to ma znaczenie jeżeli przez bandę leni, którzy nie poszli do wyborów razem z bandą idiotów, którzy głosowali na PiS teraz ja żyję w stresie ????? Spacer z KODem po ulicach jest wspaniały i bardzo przyjemny, ale może wolała bym siedzieć na kanapie z dobrą książką w ręku... Chociaż miło widzieć na ulicach miast w Polsce i poza jej granicami tyle osób myslących tak samo jak ja! Idioci głosowali jak głosowali a teraz my wszyscy musimy włóczyć sie po ulicach choć nie przeczę, że w tym towarzystwie to jest przyjemne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz