środa, 2 listopada 2016

UPODLENIE

Przez cały dzień trzęsę się dziś ze złości, z upokorzenia, bezsilności, obrzydzenia, zohydzenia przez nierząd czegoś tak pięknego jak macierzyństwo propozycją jednorazowej zapłaty za urodzenie niepełnosprawnego dziecka z wadami genetycznymi albo jeszcze czymś gorszym.... Jak traktuje się kobiety na tym pisowskim folwarku? Przedmiotowo i obrzydliwie. I takie potwory mienią się katolikami i chrześcijanami... niech ich piekło pochłonie! Coś takiego proponować kobietom? Czy te 4000 są współmierne do bólu, bólu przez całe życie po urodzeniu niepełnosprawnego dziecka? Bólu każdego dnia, każdej godziny, każdej minuty i każdej sekundy. Coś takiego mógł wymyślić ktoś kompletnie chory na umyśle, bez krzty empatii nie mówiąc o sercu! 4000 rzuca się jak ochłap padliny bezpańskim psom! To jest niemoralne. Mam nadzieję, że pomysłodawcy zostaną za takie "ustawy" przykładnie ukarani i to szybciej, niż się tego spodziewają ! Ja już nie jestem w wieku kiedy rodzi się dzieci, ale popieram wszystkie matki bo sama też jestem matką i wszystkie kobiety bo jestem kobietą. ! Nie pozwólmy się traktować jak inkubatory! Nie pozwólmy, żeby nas upodlano! Dewoci, starzy kawalerowie, stare panny, kobiety po menopauzie i faceci po andropauzie, osoby bezdzietne bo wygodnie im było nie mieć dzieci, które przecież przeszkadzają w karierze zawodowej mają dyktować wszystkim normalnym kto kiedy i na jakich warunkach ma rodzić dzieci nawet ze stwierdzonymi poważnymi wadami genetycznymi ?????  To jakiś obłęd! Budujmy nie nowe szkoły ale nowe szpitale psychiatryczne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz