wtorek, 15 listopada 2016

Słowo ABSURD określa wszystko

Absurd to najlepsze słowo określające teraz naszą polską rzeczywistość, które ciągle sobie w myślach powtarzam, bo to właśnie absurd opanował mój kraj i żyjemy jacyś zaczadzeni w oparach absurdu!  Kiedy czytałam utwory Witkacego, Witolda Gombrowicza, Samuela Becketta, Ionesco, Tadeusza Różewicza, Sławomira Mrożka nie sądziłam, że tak prędko przyjdzie mi żyć w tak absurdalnej rzeczywistości. Właściwie po tych wyborach czuję się jak w jakiejś irracjonalnej nierzeczywistości. W dodatku z każdym dniem i z każdą decyzją "nowych", na których w żadnym przypadku bym nie głosowała i których ja nie wybierałam jest coraz gorzej. Łapię się na tym, że zachowuję się jak jakaś debilka skończona : a to płakać mi się chce a to dostaję ataku śmiechu...... Nie wiem czego się trzymać. Na szczęście, na forach FB ,spotykam osoby podobne do siebie czyli myślące, czujące i komentujące tak jak ja  i to jest pocieszające..... Internet to czasem przekleństwo naszych czasów ale gdyby nie FB i świadomość, że tak wiele osób myśli tak samo jak ja, musiałabym chyba skończyć na kozetce u jakiegoś dobrego psychologa ! Czy ten taniec świętego Wita połączony z tańcem chocholim skończy się wreszcie ??? Moja cierpliwość na prawdę się kończy! Wasza chyba też ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz