wtorek, 13 stycznia 2015

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ..... i inne fundacje

     Oczywiście w niedzielę, mimo, że nie musiałam (miałam wolne), SPECJALNIE  wyszłam na ulicę, żeby spotkać wolontariuszy WOŚP. Nie interesuje mnie pochodzenie Pana Jurka Owsiaka, jego wyznanie, ani poglądy polityczne. Obchodzi mnie to co robi od lat czyli efekt końcowy corocznej akcji i wcale nie mam pretensji że przy okazji  On, Jego Żona i kilka innych osób - pracowników fundacji dostają pensje. Przecież z czegoś muszą żyć. trudno jest żyć samymi szczytnymi hasłami i napisami na plakatach. znam wiele, wiele osób, które dużo mniej na to zasługują a mają o wiele większe zarobki niż Jurek Owsiak.


Wolontariusze WOŚP na warszawskim Żoliborzu
    Mimo ze "dorabiam"dodatkowo (do emerytury skromnej jak u wszystkich) to znajduję czas żeby brać udział jako wolontariusz w działaniu różnych fundacji. Jestem tłumaczem, znajomość "moich" języków czasem się komuś przydaje a ja chętnie, w miarę wolnego czasu pomagam. I diabli mnie po prostu biorą jak słyszę ciągłe opluwanie Polskiej Akcji Humanitarnej i Janki Ochojskiej, WOŚP i Jurka Owsiaka, Anny Dymnej i kilku innych fundacji .... To ci, których znam... Nie mieszkają w pałacach, nie posiadają żadnych ogromnych dóbr, których dorobili by się na swojej działalności, nie jeżdżą co chwila po zagranicznych kurortach... Zapewniem, że gdyby działalność prowadzonych przez nich fundacji nielegalna, rozliczenia nierzetelne to już dawno Najwyższa Izba Kontroli (NIK) siedziała by im na karku, mieli by postawione zarzuty a prowadzone przez nich fundacje byłyby zamknięte. Widocznie działają w spoób uczciwy . W Polsce wyjątkowo trudno wierzy się w cudzą uczciwość a tak łatwo posądza się o nieuczciwość??????? Wszystkie te oskarżenia rzucane są przez ludzi, którzy siedzą przed komputerami na miękkich fotelach i sami nie fatygując się i nie działając w żadnych organizacjach charytatywnych plują jadem i opluwają wszystkich bez wyjątku! TO JEST PO PROSTU OBRZYDLIWE!!!!!!!!!!!!
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz