środa, 14 czerwca 2017

PRZECIWKO EMIGRANTOM ?

PODCZAS WOJNY W JUGOSŁAWII CZĘSTO CAŁE RODZINY Z DZIEĆMI ZAPRASZAŁAM DO SWOJEGO MIESZKANIA. DAWAŁAM IM NOCLEG, KARMIŁAM, POZWALAŁAM SIĘ UMYĆ A DOKUMENTY TŁUMACZYŁAM DARMO. MOJE DZIECI PRZYZWYCZAIŁAM DO TAKIEGO ZACHOWANIA. 
Nigdy niczym się nie zaraziliśmy, nikt nas nie okradł, nie zrobił najmniejszej krzywdy, nie zgwałcił, nie zarżnął ani nie podłożył nam bomby. Byli wśród nich zarówno katolicy jak prawosławni czy muzułmanie. Każdy z nich był CZŁOWIEKIEM który potrzebował w tym momencie pomocy! 
Mierzi mnie to napuszczanie Polaków na imigrantów do najwyższego stopnia ! Oburza mnie to, że wierzący, którzy modlą się do Żydów są antysemitami. Zapominają że katolicyzm wywodzi się z judaizmu , że Żydzi wierzą w Boga od wielu tysięcy lat i nigdy nie przestali. Przepraszam ale mam ochotę takich obrzydliwych ludzi obrzygać po prostu! Nie wspomnę, jak okropnie się wstydzę, że jestem Polką ! 
LUDZIE! OPAMIETAJCIE SIĘ ! CZY MUSICIE POPIERAĆ FRUSTRATA ????? Zacznijcie wreszcie wykorzystywać własne mózgi jeżeli je posiadacie ! Dlaczego ludzie ludziom gotują taki los? Na koniec mam pytanie do tych, którzy są przeciwni imigrantom : czy wasze rodziny siedzą w Polsce czy gdzieś indziej i korzystają tam z socjalu? Jeśli wyemigrowały to natychmiast ściągnijcie je do kraju. To haniebne, żeby byli emigrantami i korzystali z ich socjalu. Niby z jakiej racji ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz