wtorek, 2 października 2018

RECENZENCI



Kiedy słyszę od kogoś takie komunały to aż mnie trzęsie ze złości ! Nie czytuję prozy, poezji XYZ bo to Żyd! Nieważne że czuje się Polakiem i pisze po polsku jak piękniej niż niejeden obecny „prawdziwy Polak”. Nienawidzę imigrantów bo gwałcą (w Niemczech, we Francji) chociaż statystycznie Polacy gwałcą częściej niż imigranci a ten kto tak mówi nigdy nie wyjechał poza swoją wieś czy miasteczko . Nie znoszę muzułmanów bo wysadzają się w powietrze. Jestem przeciwko wystawianiu sztuki „Czytanie Golgoty” bo to kłóci się z moim katolickim sumieniem. Nie powinno się wyświetlać filmu „Kler” bo to obraża kościół katolicki. Nie idę na wybory bo nie ma na kogo głosować, bo mi się nie chce... 
Nie czytam ale dyskutuję na temat nieprzeczytanych książek. Nie widziałam sztuki ale wiem, że godzi w moje katolickie sumienie. Nie oglądałam/nie oglądałem filmu „Kler” ale wiem, że obraża kościół katolicki. Według mnie kościół katolicki sam obraża siebie i wiernych uczynkami swoich przedstawicieli i czas z tym skończyć a nie ciągle zamiatać pod dywan. Jakoś nigdy mi się nawet o uszy nie obiło żeby molestowali księża prawosławni, pastorzy czy rabini. To cecha księży katolickich niestety spętanych nakazem bezżeństwa. Najpierw się na to godzą kładąc sutannę a potem gwałcą albo molestują albo mają kochanki bo natura to natura i pociąg fizyczny to pociąg fizyczny. I nie ma co się zarzekać ani udowadniać że to nie jest prawdą. Nawet w roku 1960 moi księża katecheci, nie powiem skąd bo obowiązuje RODO zapraszali dziewczęta na prywatki do podmiejskiej willi. Świetne alkohole, różne frykasy i płyty z zachodu o których można było tylko pomarzyć. Nigdy tam nie poszłam chociaż słyszałam od koleżanek zachęcające opowieści bo mnie prywatki z księżmi nie interesowały. 
Ja też nienawidzę całą sobą chamstwa, prostactwa, przemocy, wulgaryzmów, śmierdzących, niedomytych prostaków, którzy próbują mnie i takich jak ja zastraszyć żebyśmy nie wychodzili z domu i skłócić nas z całym normalnym światem. Lubię ludzi kulturalnych, domytych, pachnących porządnym mydłem dobrą wodą toaletową , oczytanych i mądrych. Muszę jednak na co dzień tolerować kłamczuchów, chamów, prostaków i brudasów . Niektórych niestety nawet wśród rządzących. I co mam robić? Przecież wszyscy, którym się to nie podoba nie mogą nagle z Polski wyjechać, bo tak się nie da!
Drodzy Recenzenci , Krytykanci i Nienawistnicy ! Pojedźcie w szeroki świat zostawiając za sobą balast strachów którymi was obciążają i zobaczcie jak ludzie normalnie żyją w innych krajach. Czytajcie książki, oglądajcie sztuki i filmy a dopiero potem wypowiadajcie się na ich temat. Trochę was rozumiem bo nie znacie języków obcych a i polski czasem słabo, bo tylko przeklinacie więc boicie się, że się nigdzie nie dogadacie, ale spróbować warto. Jeżeli chociaż kilka osób zmieni swoje myślenie czy w ogóle zacznie myśleć to warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz