poniedziałek, 27 czerwca 2016

UNIJNE FLAGI

      Mieszkam na warszawskim Żoliborzu niemal na przeciwko Urzędu Gminy. Przed urzędem stoją 3 maszty : wisi flaga polska, flaga Warszawy a trzeci maszt pusty. Ciągle interpeluję dlaczego brak flagi UE. Otrzymałam odpowiedź, że istnieje zarządzenie Urzędu Miasta kiedy , jak i jakie flagi mają być wywieszone. Nie sprawdzałam tego. 
     Nie zgadzam się  z brakiem flagi UE skoro Pani Beata Szydło wykrzykuje w Brukseli że Polska to Unia a Unia to Polska TO GDZIE U LICHA SĄ FLAGI UNIJNE ?????? Miło jest korzystać z unijnych dotacji ale poza tym obecny (nie mój) rząd kopie Unię poniżej krzyża ! Przed Muzeum Narodowym w Warszawie, gdzie przychodzą tysiące cudzoziemców też nie ma unijnej flagi! Komuś nie podoba się kolorystyka czy co ? Kolor się nie podoba? Jak komu! Uważam, że to szczyt, delikatnie mówiąc. nietaktu być państwem członkiem UE, korzystać całymi garściami z dotacji, krzycząc w Brukseli że Polska to unia a Unia to Polska i pochować wszystkie flagi unijne! JA osobiście jestem tym oburzona!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz