piątek, 5 maja 2017

EFEKT ŁOOOOOŁ...Brawo ja brawo ty !

Pyszny sok pomidorowy ŁOOOOOŁ! Jeszcze lepszy makaron z przecierem ŁOOOOOŁ!  Pani  na reklamie tak szeroko otwiera usta,  że za chwilę jej ten makaron razem z sosem wyleci z buzi. Makaron polany sosem musi być widoczny. Nowe komórki jeszcze droższe, jeszcze wieksze, jeszcze lepsze  ŁOOOOOŁ! Prawie za darmo a może jeszcze ktoś dopłaci? Szczerze wątpię,  ale ŁOOOOOŁ! Zupa Romana, zadzwoń do Bociana ŁOOOOOŁ!Dobra zmiana ŁOOOOOŁ! Brawo ja brawo ty! Paraleki na wszystko co tylko można leczyć ŁOOOOOŁ! A gdyby tak zarzyć je hurtem, zapobiegawczo, to może od urodzenia aż do śmierci ani razu nie zachorujemy? ŁOOOOOŁ! Zawsze dopada mnie podczas śniadania, obiadu, podwieczorku, kolacji a przecież jadam o różnych porach ŁOOOOOŁ! Dobra zmiana ŁOOOOOŁ! Zamiast filmów przerywanych reklamami... reklamy przerywane  filmami  ŁOOOOOŁ! Jestem ukarana za otwieranie telewizora, ale moja 95- lenia mama czasem lubi coś obejrzeć. Szczęśliwie nie ogląda ŁOOOOOŁ! telewizji TRWAM ani REPUBLIKA czy innych tego typu kanałów. Jeszcze jest przytomna. Ratunkiem są reklamy piwa z żubrami i z Matką Naturą, która zakochała w sobie Hortexa i tak sie uściskali, że powstały pyszne soki. Jednak zoraz częściej zamiast ŁOOOOOŁ! mam zamiar komuś przyłożyć ABO  zawyć AUUUUUUUU za brak gustu, robienie reklam pod publiczkę, deformowanie języka polskiego, używanie wyrazów nie wiadomo z czyjego słownika wziętych... ... AUUUUUUUU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz