niedziela, 11 października 2015

Prośba do czytelników :)

Mili Czytelnicy mojego bloga!
      Jako jedynaczka zawsze lubiłam ludzi "jako takich", bardzo mnie ciekawili tak, jak otaczający mnie świat i to mi zostało do tej pory. Często podejmuję się dodatkowo prac jako wolontariusz, chociaż mam co robić (rodzina, przyjaciele, dodatkowa praca zarobkowa)! Mam do Was serdeczną prośbę  : odezwijcie się jeśli oczywiście chcecie, napiszcie mi jak znaleźliście się poza granicami Polski, jaka jest Wasza historia. Interesuje mnie, skąd mam czytelników na przykład w Rosji, w Ameryce, w Portugalii, na Mali i w innych miejscach na świecie. Chciałabym Was poznać. To dla mojej wiadomości. Natomiast jeżeli mnie upoważnicie to może staniecie się bohaterami jakiejś mojej książki...... Podajcie w komentarzu kontakt do siebie. Odezwę się. Nie ma wiadomości na które nie odpisuję. Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością. Autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz