piątek, 4 sierpnia 2017

WOODSTOCK 2017




     Jurek Owsiak, mimo ogromnych trudności i kłód rzucanych mu przez obecną władzę "dobrej zmiany" jak nigdy dotąd przez nikogo zorganizował kolejny festiwal rockowy WOODSTKOCK. Im trudniej tym lepiej. Im bardziej "dobra zmiana" będzie nas wszystkich opluwałą, obrażała i niszczyła tym bardziej i silniej będziemy z nią walczyć i odrodzimy się zawsze, jak feniks z popiołów. Bo pewne jest, że zostawią po sobie ruiny i zgliszcza w przenośni i w sensie dosłownym! 
       Skąd w nich tyle nienwiści ? Rodziliśmy się , wychowywaliśmy w tych samych trudnych czasach i w powojennej biedzie. Wprost przeciwnie bracia Kaczyńscy mieli lepiej bo mieszkali z rodzicami w willi na warszawskim Żoliborzu, którą ich ojciec AKowiec dostał za zasługi od Bolesława Bieruta (brzmi paradoksalnie, prawda?) Tymczasem ja, inteligentka od wielu pokoleń,  zawsze mieszkałam przeważnie z moją czteroosobową  rodziną (mama, jej rodzice i ja) w dwóch pokojach z kuchnią. Ja nigdy nie byłam dzieckiem ani ubeckim ani resortowym, czego nie można powiedzieć o innych w obecnym nierządzie !
         Gdybym była młodsza sama bym na Woodstock jeździła bo w młodości takie koncerty były dla mnie a włą.ściwie dla nas niedostępne. Uważano je za przejaw zachodniej zgnilizny i zepsucia. Widzę, że teraz też wychodzą z kątów stare zgredy które odkurzają wyświechtane przez powojenną komunę hasła! Zazdrośc im? Niech idą na "Jazz na Starówce" albo na inne dostępne koncerty na które ja, w miarę możliwości z przyjemnością chodzę ! Z PRZYJEMNOŚCIĄ a jak ktoś nie ma fantazji żeby się tak bawić to jego sprawa. Na wszystkie wolnościowe manifestacje chodze z ogromną kokardą zrobioną z flagi polskiei i UE i co to komu szkodzi? Ja przynajmniej umrę kiedyś uśmiechnięta a nie oblana jadem nienawiści i zawiści tak jak prezes partii której nie wymieniam !
     Właśnie uważam, że my wszyscy kto żyw i cała opozycja parlamentarna również powinniśmy sie pokazywać na wszystkich możliwych spotkaniach i we wszystkich możliwych miejscach, które są opluwane przez PiS i to tłumnie ! Ja Wam mówię : DAMY RADĘ !!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz