poniedziałek, 19 lutego 2018

POLSKIE POMPEJE

Ukrywane od dawna głęboko pokłady nienawiści, zawiści, zazdrości wybuchły z siłą Wezuwiusza i zalało nas jak Pompeje. Nieudacznicy, chamy, buraki, nieuki i niedouki, bez ogłady i podstawowego dobrego wychowania. Bez Bez znajomości historii , kultury i literatury własnego kraju, nienawidzący całego świata, bez dobrej znajomości języków obcych i dostatecznej znajomości języka polskiego. Każdego spokojnego, kulturalnego człowieka starają się zniszczyć, poniżyć a najlepiej wyrzucić z Polski żeby móc się tutaj panoszyć jak kura na grzędzie. Ci pożal się Boże tak zwani Polacy kochający ojczyznę kaleczą język polski bo są nieukami, podczas kiedy polscy Żydzi od lat poza krajem i inni emigranci przyjeżdżają tutaj i mówią piękną polszczyzną. Aż miło słuchać!
Dlaczego w Polsce napakowane mięśniaki biją ludzi mówiących w obcym języku ? Bo sami nie znają żadnego obcego języka a i język polski też jest dla nich obcy bo poza przekleństwami innych słów w rozmowach nie używają ! Są wściekli, że nie mają wykształcenia? Dopiero niedawno różne szkoły i uczelnie są płatne, chociaż nie wszystkie. Za tej "obrzydliwej komuny" każdy, komu chciało się uczyć, niezależnie od statusu materialnego mógł się uczyć jak nie w szkołach czy na studiach dziennych to na wieczorowych. Nadmienię, że Panowie Kaczyńscy też z tego dobrodziejstwa korzystali. TRZEBA BYŁO TYLKO CHCIEĆ ! Trzeba było siedzieć nad podręcznikami a nie pod budką z piwem i uczyć się a nie chlać ! dalej KAŻDY KTO CHCE SIĘ UCZYĆ, MOŻE ZDOBYĆ WYKSZTAŁCENIE !!! Ja pochodzę ze zwykłej, przeciętnej, choć inteligenckiej rodziny. Moi rodzice nigdy nie mieli majątku ani wysokich stanowisk. Ubierałam się w cokolwiek, sama sobie szyłam kiecki i robiłam swetry na drutach. Dawałam korepetycje a za zarobione pieniądze nie kupowałam zamiast ciuchów , szminek i lakierów do paznokci książki i słowniki. Mój wybór. Nieskromnie powiem że mam 2 fakultety i znam 7 języków obcych. Walczyłam o wolność w marcu, o to samo walczyłam za czasów solidarności i w stanie wojennym. Dalej walczę. Mam dach nad głową na który ciężko pracowałam ale nie mam majątku. Nikomu niczego nie zazdroszczę. Nooo może podróży zagranicznych. wielu krajów nie zwiedziłam i pewnie nigdy nie zwiedzę. Jako polska emerytka nie pozwalam sobie nawet na bilet do filharmonii czy do kina, nie pojadę do Krakowa ani nigdzie bo ledwo wiąże koniec z końcem. Może dokonałam złego wyboru że kiedyś nie emigrowałam. Teraz dla mnie za późno , ale na nikim za mój wybór nie mam zamiaru się odgrywać ! TYLKO TAK DALEJ! POPIERAJCIE CHAMSTWO, PROSTACTWO, "DOBRĄ ZMIANĘ" KSENOFOBIĘ I ANTYSEMITYZM , A ZALEJE NAS LAWA, JAK KIEDYŚ POMPEJE I POLSKA JAKO KRAJ ZNIKNIE Z MAPY ŚWIATA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz