niedziela, 18 grudnia 2016

DUCK OFF

DUCK OFF !!!!!! To jedno z haseł, jakie widziałam dziś podczas manifestacji pod Pałacem Namiestnikowskim w Warszawie.  Ostatnie dni doprowadzają mnie do wariacji. Święta za pasem, zrobione tylko śledzie i kapusta z grzybami (w trakcie), okna nie umyte.... Co tam ! W zeszłym roku, w przededniu Wigilii, na apel Mateusza Kijowskiego, żeby natychmiast zjawić się pod Sejmem rzuciłam siatkę z rybami do zlewu i pobiegłam! Teraz biegam między telewizorem (TVN24 oczywiście), Facebookiem, Sejmem, Pałacem Prezydenckim, a właściwie Namiestnikowskim. Szczęściem wszędzie mam stosunkowo blisko i również szczęśliwie mam kotkę a nie psa, z którym trzeba regularnie wychodzić na spacer. Moja 94 letnia mieszkająca u mnie matka jakoś trwa na kanapkach i soku.... Są rzeczy ważne i NAJWAŻNIEJSZE, a najważniejszą rzeczą jest teraz Polska, wolna Polska a nie kaczystan według wizji jakiegoś tam najzwyczajniejszego posła, który nie ma nawet cywilnej odwagi wystąpić przed narodem sam, choćby z drabinki (hahaha ale niestety kurduple bywają złośliwe. Nie mówię tu o osobach niskich tylko o kurduplach, moralnych kurduplach z kompleksami). Na wczorajszym proteście pod Pałacem Namiestnikowskim było bardzo dużo młodych ludzi (nareszcie!) i nie tylko rodziców z dziećmi ale naprawdę młodych. Były babcie, byli dziadkowie, emeryci, niemowlaki, przedszkolaki. Dosłownie pospolite ruszenie. Kiedyś bałam się tłumu bo tratują. Przestałam się bać od czasu kiedy biorę udział w marszach KOD-u. Nikt nikogo nie popycha ani nie potrąca. Pełna kultura. Aż miło! Spod Pałacu pod Sejm oczywiście żeby wesprzeć posłów, którzy przyszli grupą na nasz protest pod Pałacem ( Pani Marszałek Kidawa-Błońska, Pani Barbara Nowacka, Pan Ryszard Petru, Pan Michał Kamiński (z mojej partii UED)... Nie sposób wymienić wszystkich. Mogę powiedzieć w imieniu swoim oraz wszystkich przyzwoitych Polek i Polaków drugiego sortu jak nas obraźliwie wyzwał ...... Zapewniam, że to właśnie my jesteśmy prawdziwymi patriotami w najlepszym gatunku i żadne zbuki, które boją się stanąć z narodem twarzą w twarz nie będą nas opluwać !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz