sobota, 14 listopada 2015

Nowe rządy nowe prądy .......

   
     Wystarczy chwila nieuwagi. Podczas słynnego ataku islamistów na Paryż kilka miesięcy temu wszyscy w Polsce śledziliśmy z uwagą to, co się dzieje we Francji .   Sama nie spałam do 4 nad ranem tylko siedziałam przed telewizorem i oglądałam, co się dzieje w Paryżu. A tymczasem.... tymczasem Grzegorz Bierecki (tak tak, ten sam od SKOK-u Wołomin) został Przewodniczącym Senackiej komisji Budżetowej (przeczytałam o tym  chwilą na pasku słuchając wiadomości TVN24) !!!!!!! Nie dość, że okradli zwykłych ludzi to teraz będą okradać cały kraj. To tak, jakby wilka mianować strażnikiem owczarni!!!!! W jakiś dziwny sposób po tych wyborach różne prestiżowe stanowiska partia, której nazwy nie lubię wymieniać, obsadzała i obsadza  ludźmi, którzy są, byli skazani, lub przeciwko którym toczy się postępowanie karne. Nie wiem dlaczego, ale ani przez chwilę nie czuję się bezpieczna w takim państwie. Poczucie bezpieczeństwa towarzyszyło mi przez ostatnie 8 lat ale teraz nie. A Wy czujecie się bezpieczni????? Gratulacje dla głosujących na PiS. Serdeczne. Dopiero teraz mamy szansę na to, żeby zostać zrujnowanym krajem !!!!!!! Zawsze mówiłam, że nazwa "Prawo i Sprawiedliwość" to chwyt marketingowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz