środa, 25 listopada 2015

Wanna

    Już od dłuższego czasu zastanawiałam się z czym mi się kojarzy życie w Polsce. Dziś zupełnym przypadkiem odkryłam to i o mało co nie krzyknęłam EUREKA !!!!!
     Życie w Polsce przypomina mi wannę. Nalewając do niej wody nie można ani na chwilę odejść,  bo inaczej nigdy nie można utrafić : nalało się za dużo wody - odpuszczam - prawie cała wyciekła - dolewam wody - za gorąca   i za dużo - odpuszczam gorącą wodę parząc sobie przy tym rękę - dolewam zimnej wody - znów za zimna - potem dolewam gorącej - odpuszczam i dolewam zimnej ... wreszcie się udało !!!!!
     Podobnie z naszymi rządami, wyborami, sympatiami politycznymi, sojusznikami..... Nigdy jakoś nie można utrafić i zadowolić wszystkich jednocześnie. Zawsze ktoś będzie zawiedziony . Niektórzy głosują od prawa do lewa na wszystkie opcje polityczne i ciągle nie mogą utrafić. A nam po prostu potrzeba spokoju, oddechu, życia na luzie, bez ciągłego patrzenia innym na ręce w jakim takim dobrobycie materialnym. Po prostu bardzo miło spokojnie posiedzieć sobie z dobrą książką w gorącej kąpieli w wygodnej wannie. Tylko ciągle jedna partia, której nie wymieniam  nam to uniemożliwia. Widocznie nie lubią się kąpać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz