niedziela, 15 listopada 2015

Conieco z facebooka

Czasem uda mi się coś mądrego wymyślić i wpisać jako komentarz na facebooka. Kilka wpisów cytuję żeby nie umknęły :

       PiS dla tych co nie wiedzą partia Prawo i Sprawiedliwość (podobno chociaż nazwa jest zgoła myląca wszystkich)  ma znakomity pomysł, żeby zlecić wytwórni filmów w Hollywood nakręcenie serii filmów fabularnych dotyczących historii Polski. Widocznie prezes nie wierzy w rzetelność naszych twórców filmowych. Chyba sam prezes wpadł na taki znakomity pomysł i pewnie dlatego Ziobro chciał koniecznie wydać Amerykanom naszego Romana Polańskiego za przestępstwo, za które ten już dawno karę odbył. Podlizywanie się to specjalność członków PiS u
       A ciekawa jestem za czyje pieniądze będą te lody (przepraszam filmy) kręcili ????? Byłoby taniej może w Bollywood? Typowe : propaganda goebelsowska, a wcześnie stalinowska też kręciła jedyne słuszne filmy i tylko to można było w kinach oglądać!!!!! No cóż zejdziemy do seansów podziemnych kinowych i teatralnych i do literatury drugiego obiegu.....

JUŻ SIĘ WYSPAŁAM I WŁAŚNIE COŚ WYMYŚLIŁAM : JAK JUŻ SIĘ WŁADZA UKONSTYTUUJE TO MAM ZAMIAR, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM CIĄGLE O COŚ PROSIĆ ODPOWIEDNIE URZĘDY !!!!!!! NIECH SIĘ WYKAZUJĄ DBAŁOŚCIĄ O WYBORCĘ (CO PRAWDA NIE ICH ALE ZAWSZE), EMERYTKĘ, KOBIETĘ I OBYWATELKĘ KRAJU !!!!!!! NA ZNACZKI JESZCZE MNIE STAĆ ALBO BĘDĘ ROZNOSIŁA MOJE PROŚBY ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU !!!!!!! A O EFEKTACH "ZAŁATWIENIA SPRAWY" MOJEJ WŁASNEJ BĘDĘ INFORMOWAŁA NA Facebooku ... CO WY NA TO ?????? I TAK POWINIEN ROBIĆ KAŻDY !!!!!!!!!!

Racja. Ja też uważam, że powinny być znaczne grzywny za nie pójście na wybory, Ludzie mają wybory w d .... ale jako obywatele państwa (mając jego losy w nosie) wymagają potem tego czy tamtego.... Chcesz czegoś dla siebie to daj coś od siebie !!!!!!!! Stąd wszystkie nieszczęścia Polski że są takie jednostki a właściwie nie jednostki bo ponad 48% to już nie pojedyncze przypadki.... Chcesz protestować to oddaj nieważny głos jak jesteś idiotą czy idiotką i g cię obchodzi los własnego kraju... ALE IDŹ NA WYBORY!!!!! Jakby były kary to każdy by musiał tyłek z kanapy podnieść !!!!!!

Kochani Mili Rozmówcy ! Największa wartość, jaką wynosimy z obecności na tych forach to to, że jak tu wszyscy jesteśmy młodzi, starzy i średniacy (chodzi o wiek) poznaliśmy się i zaprzyjaźniliśmy. To to, ze potrafimy ze sobą rozmawiać; że słuchamy ze zrozumieniem i że mamy wspólne tematy, mimo różnic wieku czy wychowania. Nasza, powiem może nieskromnie znajomość a nawet przyjaźń przecież wcale nie musi się na tym zakończyć. Możemy się przecież spotykać w grupach, podgrupach i pojedynczo. Wszyscy kochamy, obojętne czy jesteśmy tutaj, czy gdzieś dalej, Polskę nie Wolskę i wcale nie mamy zamiaru z niej rezygnować..... Zawsze możemy się skontaktować na priv. (każdemu , kto do mnie napisze zawsze odpowiem i dam namiar na siebie gdyby chciał). trzeba poczekać aż się tym ciemniakom wody do uszu naleje .... Jak dotrze do niektórych co to jest PiS to za cztery lata wybiorą pewnie inaczej ale wtedy PiS przepadnie z kretesem na zawsze. Na razie trzeba żyć, działać, kochać, pracować. Niestety wszyscy nie mogą z Polski wyjechać. Przynajmniej ja w swoim wieku nie bo już nigdzie nie zrobię życiowej ani zawodowej kariery... Pluskwy potrafią przetrwać w hibernacji 30 lat my przeczekamy 4 czy 5 lat! NIE NAWOŁUJĘ TU DO JAKIŚ NIEPOTRZEBNYCH AKCJI ALE DO PRZETRWANIA, BO MY, POLACY W TRUDNYCH CZASACH ZAWSZE DAJEMY SOBIE RADĘ !!!!!!!! Nie wiem jak Wy, ale na razie nigdzie dalej się nie wybieram, skupiam się na znalezieniu pracy innej, jak niania do dzieci (znam kilka niszowych j. obcych), żyjąc nadzieją, że ktoś dostrzeże wreszcie to, co mam w głowie  Wiem, że musimy się odbić od dna bo dno jest wklęsłe i nigdzie dalej nie spadniemy. Poza tym w pewnym sensie, choć wirtualnie przyjaźnimy się a to dla mnie wiele znaczy... A swoją drogą wydaje mi się to wszystko dziwne bo w mojej komisji Pani Premier otrzymała 355 głosów, pan JK o 1/3 mniej, Pan Petru ponad 260. W innych znanych mi komisjach było podobnie.... Opiszę wybory na swoim blogu .  Pozdrawiam wszystkich najserdeczniej. Ewa

HAHAHAHAHA !!!! Wiecie jak dowcipni południowcy, włosi nazwali zwycięstwo PiS w naszych wyborach ????? Europejski ból brzucha !!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz