piątek, 8 lipca 2016

Szczyt NATO Warszawa 2016




          Szczyt NATO w Warszawie. Obiecany, zapowiedziany przez byłego Prezydenta, Bronisława Komorowskiego i byłego Premiera, Donalda Tuska. To dzięki ich mozolnym staraniom i ciężkiej pracy zawdzięczany to, że jesteśmy w pakcie NATO . Ekipie PO zawdzięczamy,  że dziś możemy być dumni, z rozpoczętego właśnie w Warszawie kolejnego szczytu tego paktu.
      Powinniśmy być dumni, ale czy naprawdę możemy teraz spokojnie się cieszyć z tego faktu, kiedy obecna władza mówi prawdę tylko wtedy kiedy się zapomni albo pomyli i przejęzyczy? Mają znakomite pomysły na przebudowę całego świata, na dobra zmianę UE. Pan Popsuj mówi o konieczności zmiany konstrukcji … Niech lepiej  nic nie zmieniają a szczególnie Polski, która znakomicie rozwija się od czasu ponownego odzyskania wolności przed 26 laty.  Bez przemian fundowanych nam od kilku miesięcy przez partię rządzącą, której nie wymieniam jakoś żyliśmy i to wcale nie najgorzej. Może więc lepiej nie majdrować przy czymś, co jest dobre bo można popsuć i to.
    Jestem naprawdę dumna, ze dzięki poprzednim rządom, światłym, mądrym , które otworzyły nam, Polakom drzwi na świat na całą szerokość dziś gościmy w Warszawie najważniejszych polityków świata na czele z Prezydentem Obamą. Cieszy mnie widok Donalda Tuska, i to, jak odnoszą się do niego inni politycy. Przez ubiegłe 8 lat rządów PO Polska zapracowała  na  to po stokroć!
     Dlatego, chociaż jestem według oceny mojego rządu wybrakowana, ponieważ jestem  reprezentantką grupy komunistów i złodziei, osób z widocznymi genami zdrady nigdy nie wyrażałam zgody i dalej nie daję przyzwolenia na zawłaszczanie mojego kraju ! Nie wyrażam zgody, aby mały, zawistny człowiek, wściekły na cały normalny świat  manipulował  rządem i cała resztą !
     Co najgorsze, że tyle osób zachowuje się jak zahipnotyzowanych wzrokiem kobry i robi to, co chce ten z gruntu zły człowiek. Niestety  rząd jest rządem marionetkowym. Szanuję i zawsze szanowałam urząd prezydenta co nie oznacza że szanuję osobę piastującą ten urząd. Na szacunek każdy musi zapracować sam. Mało tego. Jeżeli jakiś tam prezes jakiejś tam partii mnie jako obywatela kraju obraża różnymi epitetami, to prezydent mojego kraju powinien stać po mojej stronie i mnie bronić a nie popierać jakiegoś tam prezesa… Przecież obejmując urząd prezydent obiecał być apolityczny i co?
    Takie samo kłamstwo jak to, że demokracja w Polsce ma się dobrze. Operacja się udała tylko pacjent zmarł!
    Bez obawy cały świat widzi i wie co się tutaj dzieje mimo mydlenia oczu i steku kłamstw. Nikt nikomu donosić nie musi bo i tak wszystko widać.  Na szczęście aż tylu idiotów na świecie nie ma. Tyle tylko, że aż niedobrze się robi kiedy słyszy się takie wierutne bzdury.
     Cieszę się, że jesteśmy w NATO, że szczyt NATO odbywa się w Polsce. Za Polskę będą odpowiedzialne Stany Zjednoczone. Czuję się jakby trochę bezpieczniej …..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz