czwartek, 5 stycznia 2017

Kto tak naprawdę za tym stoi....

Znów rozpętano "aferę" wokół Mateusza Kijowskiego. To takie polskie, taka nasza tradycja z zawiści obrabiają ludzie z najbliższego otoczenia przeważnie. Ci zaufani. Jestem w partii, w której biurze, od pół roku urzęduje, za naszą zgodą KOD. Mateusza Kijowskiego poznałam wcześniej. Jestem w KOD. Nie twierdzę, że działam , ale biorę czynny udział we wszystkich marszach i innych akcjach. Mateusz nie popełnił być może błędu, ale nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. Osoby działające w KOD (ja jestem tylko członkiem ale nie działam bo nie mam na to czasu działając w partii) można podzielić na tych, którzy są społecznie i uczuciowo zaangażowani w ten tych i tych, którzy są sfrustrowani bo wyobrażali sobie, że KOD będzie nową, wielką partią a oni uwiją sobie w jej gałęziach ciepłe gniazdka (czytaj: obejmą znaczące stanowiska). Ponieważ tak się nie stało, zresztą Mateusz od samego początku mówił, że KOD będzie stowarzyszeniem a nie partią, frustraci robią wszystko żeby znaleźć "haki", "kwity" i powody do wygryzienia Mateusza. Z przykrością dla niektórych powiem że ani Radomir Szumełda, ani Jarek Marciniak nie będzie "twarzą KOD" taką, jak Mateusz Kijowski choćby na głowach stawali. Kto z nich jest tan rozpoznawalny w niemal wszystkich krajach świata jak Mateusz? NIKT !!!!! A metody? Identyczne jak pisowskie : wyciągnąć że ktoś jadł przysłowiowe już "ośmiorniczki" albo nie spłacił zaległych alimentów. A jaki to ma związek ruchem KOD ????? Kto ma nieskazitelnie czyste sumienie niech pierwszy rzuci kamieniem. Tak jak miał powiedzieć podobno Marszałek Józef Piłsudski : Polska to piękny kraj ale ludzie to k..... A ja dodam : wredne typy, oślizgłe gady aż coś się robi! Tylko dlaczego niektórzy nie mają odwagi cywilnej żeby rozmawiać twarzą w twarz tylko obrabiać kogoś   w dodatku teraz, kiedy całą opozycja powinna się jednoczyć w wiadomej sprawie a nie jeden drugiego podgryzać. Nie wiem ale mój skarbnik powiedział, że w nigdy w życiu nikomu postronnemu żadnej faktury by nie udostępnił..... A teraz oświadczenia, tłumaczenia, wyjaśnianie i para idzie w bok zamiast w gwizdek. Czy nie biorą w tym udziału trolle żeby osłabić KOD? Tak się nad tym zastanawiam.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz