piątek, 4 lipca 2014

RDC (Radio dla Ciebie)

Miłe czytelniczki i Mili Czytelnicy!
     Odsyłam Was na stronę Pokolenie1600.blogspot.com  To program o emerytach w którym biorę udział. Proszę wejść, poczytać o mojej "przygodzie z radiem", także kulinarnej. W każdym poście na którym jest moje zdjęcie   należy na nie "kliknąć" i otworzy się całą wiadomość. Te pierogi z wiśniami o których mowa ostatnio to nie jest moje ostatnie słowo :) . Właściwie swoją "przygodę  z radiem" zaczęłam wiele, wiele lat   temu, kiedy uczestniczyłam w audycjach radiowych "Uczymy się recytować" prowadzonych przez Profesora Kazimierza Rudzkiego, a  nagrywanych w Radiu przy ulicy Myśliwieckiej w Warszawie. Poza tym moja najbliższa rodzina byłą związana z Polskim Radiem jeszcze od czasów przedwojennych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz