niedziela, 13 marca 2016

Drugi gatunek "nienawidzący" Polski według PiS

Właśnie jak się okazuje gorszym sortem jest teraz każdy przyzwoity, uczciwy, inteligentny człowiek.... Teraz napuszczają nas na Żydów, chociaż prawie wszyscy są na emigracji. Potem będą napuszczali na brunetów, łysych, blondynów i szpakowatych, ogolonych i nieogolonych. Może do jasnej ciasnej opamiętajcie się roztrząsacze g...... nie będziecie nas wszystkich ochlapywać tylko dlatego, że macie jakieś schizy i zahamowania! Wynoście się w kosmos tylko poza orbitę ziemską!      Nigdy nie byłam na żadnym stanowisku i nie walczę o nie. Nie byłam i nie jestem "dzieckiem resortowym", chociaż znam takie osoby. Jedni są sympatyczni i "normalni", inni są zarozumiałymi bufonami. To zależy chyba od wychowania, a nie od zawodu i pozycji rodziców czy dziadków. Jestem emerytką, walczę o przeżycie i o spokojny byt w wolnym, demokratycznym państwie. Dosyć stalinowskiego zamordyzmu, skłócania i obrabiania tyłków !!!!!! DOSYĆ DO JASNEJ CHROBY!!!!!!!! Mam przyjaciół Żydów, kocham ich i lubię. Żadne napaści ze strony partii, której nie wymienię, mojego zdania na ten temat nie zmienią !!!!!! Mam znajomych i przyjaciół Niemców, Rosjan, Ormian, Czechów i Słowaków, Serbów, Czarnogórców i Chorwatów! Mam też znajomych muzułmanów (Bośniaków) .
     Nikogo nie nienawidzę. To członkowie i sympatycy partii, której nadal nie wymieniam, nienawidzą, chociaż biegają do kościoła, bywa, że łapią hostię w locie i mienią się prawdziwymi Polakami-katolikami. A gdzie katolickie miłosierdzie?
     W dodatku oskarża się nas o nienawiść do Polski. To dla mnie najgorsza obraza więc uwaga bo mogę naprawdę stracić cierpliwość i .... walnąć kogoś torbą, jak moja ulubiona dziennikarka !
     To właśnie my, drugi sort naprawdę kochamy nasz kraj i nic w nim nie psujemy! Kochamy Polskę wolną i demokratyczną a nie uciśnioną i zawłaszczoną! Niech nikt nam nie próbuje niczego wmawiać bo i tak nie uwierzymy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz