niedziela, 13 marca 2016

Starsza Pani czuje się rozczarowana

     Moja 94 letnia Mama, osoba, jak to osoby w tym wieku, wierząca i praktykująca, chociaż bez dewocji, właśnie oburzona odeszła od telewizora po dzisiejszej, niedzielnej mszy świętej. Msza święta z okazji 3 lecia pontyfikatu Papieża Franciszka i 10 rocznicy Zjazdu Gnieźnieńskieo była koncelebrowana właśnie w Gnieźnie. Oprócz polskich duchownych byli obecni przedstawiciele wszystkich kościołów w Polsce. NIESTETY NIE BYŁO NIKOGO REPREZENTUJĄCEGO NASZ OBECNY RZĄD !!!!!! To po prostu wstyd i żenada! Ani Pana łąpiącego w locie hostię, ani Pani Premier ani żadnego z ministrów. Podobno mamy konkordat i szczycicie się tym Państwo a nie potraficie się zachować i wysłać nikogo jako swojego przedstawiciela na taką uroczystość.... Chyba, że moja Mama jest już taka stara, głucha i ślepa , że nikogo nie dojrzała ani nie usłyszała, żeby go wymieniali! Oznak Altzheimera u niej niej nie zauważyłam bo nie głosowała na partię, której nazwy z obrzydzeniem nawet nie będę wymieniała!  Moja Mama należy tak samo jak ja, do gorszego sortu a geny zdrady odziedziczyłam  oczywiście po przodkach ! 

2 komentarze:

  1. Zjazd Gnieźnieński otwierał "nasz" PiSprezydent, a na mszę pewnie jeździ do Rydzyka być może sam Rydzyk go wozi bo w jego limuzyne pękają opony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjazd Gnieźnieński otwierał "nasz" PiSprezydent, a na mszę pewnie jeździ do Rydzyka być może sam Rydzyk go wozi bo w jego limuzyne pękają opony.

    OdpowiedzUsuń