sobota, 23 kwietnia 2016

APEL



Apel

Polki drugiego sortu do Prezydentów i Premierów Trzeciej Rzeczpospolitej. 

Szanowni Panowie Prezydenci Lechu Wałęso, Aleksandrze Kwaśniewski, Bronisławie Komorowski, Szanowni Państwo Premierzy : Pani Ewo Kopacz, Pani Hanno Suchocka, Panowie Leszku Millerze, Marku Belko, Janie Krzysztofie Bielecki, Jerzy Buzku, Włodzimierzu Cimoszewiczu, Kazimierzu Marcinkiewiczu, Janie Olszewski, Waldemarze Pawlaku, Donaldzie Tusku

Ja, Polka drugiego sortu zwracam się do Państwa  z gorącym apelem żebyście odeszli na chwilę od swoich zajęć i wyszli na ulicę 7 maja z nami, Polkami i Polakami, którym naprawdę leży na sercu wspólne dobro i ratowanie Polski z rąk tych, którzy demolując zdobytą i wypracowaną w ciągu ostatnich 25 lat wolność i demokrację chcą nas odciąć od UE i znów na długie lata cofnąć do kulturowego i gospodarczego średniowiecza . Jednocześnie robią wszystko co tylko można, żeby nas zniszczyć fizycznie i psychicznie a Polsce odebrać honor i uznanie w oczach całego świata. Dlatego Wasza obecność i Wasze wsparcie jest nam wszystkim naprawdę bardzo potrzebne ! Nie pora na udowadnianie win i kłótnie kiedy jest do załatwienia sprawa dla nadrzędnego dobra nas wszystkich!

W swoim apelu pomijam nazwiska Pana Andrzeja Dudy, Pani Beaty Szydło, i Pana Jarosława Kaczyńskiego gdyż to właśnie oni są przyczyną wszystkiego, co nas Polaków spotyka. 

Z poważaniem Ewa Oranowska-Wróbel (obecnie emerytka)

Dla Państwa wiadomości: wprawdzie ochrzczono mnie Polką drugiego sortu, z genami zdrady, komunistką i złodziejką, resortowym dzieckiem ale nic z tych określeń nie jest prawdziwe. Pochodzę z rodziny inteligenckiej, od wielu pokoleń, nigdy nie byłam resortowym dzieckiem, nikt z mojej rodziny nikogo nie zdradzał i nikt nie był komunistą chociaż bycie komunistą prawdziwym, z przekonania moim zdanie wcale nie jest obraźliwe.   Natomiast owszem, wpojono mi zasady szeroko pojętej demokracji, szacunku do ludzi, tolerancji dla innych wyznań , narodowości i orientacji seksualnej. Mogę się też przyznać, że raczej mam poglądy bardziej lewicowe niż konserwatywne.

Jestem czynną sympatyczką KOD i członkiem partii Demokraci.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz