wtorek, 5 kwietnia 2016

Zwyczajny brak przyzwoitości



       Przełączając kanały i szukając interesujacego mnie filmu, zupełnym przypadkiem, natknęłam się na audycję "Fakty" i na fragment dotyczący sprawy antysemickiej nagonki na Pana Ambasadora Ryszarda S. Jestem naprawdę oburzona tą nagonką, odkąd o niej przeczytałam . Nagonki antysemickie w Polsce wybuchają co jakiś czas, chociaż Żydzi przybyli do Polski już za czasów Kazimierza Wielkiego. Wielu z tych, którzy są antysemitami często sami mają żydowskie korzenie tylko się do tego nie przyznają. Niestety moje pokolenie przeżywało marzec, wydarzenia pomarcowe  i stratę wielu przyjaciół, którzy musieli dobrowolnie przymusowo opuścić Polskę. Dodatkowo  upokarzano ich tym, że sami musieli pisać prośbę do premiera o odebranie im polskiego obywatelstwa chociaż wcale tego nie chcieli. Takie nagonki,są niestety codziennością Polski. Ja osobiście straszliwie się tego wstydzę i walczę z antysemityzmem tak jak z każdą nietolerancją z całych sił ! JESTEM NATOMIAST OBURZONA i zdziwiona wypowiedziami Pani Premier Szydło i Pana Ministra Waszczykowskiego na temat tej nagonki na Pana Ambasadora. Ich wypowiedzi były haniebne ! Te osoby MAJĄ OBOWIĄZEK bronić w takim przypadku urzędnika państwowego jakim jest Ambasador Polski, oficjalnie na to stanowisko wyznaczony.Jeżeli Pan Ambasador rządowi nie odpowiada,  lub ktoś z obozu rządzącego dybie na jego miejsce, to można go po prostu odwołać z placówki. Zwyczajnie. Zgodnie z obowiązującymi zasadami. ALE NIE MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKĄ NAGONKĘ W PODOBNO DEMOKRATYCZNYM KRAJU !!!!! Od tego są premier i minister MSZ, żeby naszego ambasadora bronić. Pretensja, że Pan Ambasador ujawnił nagonkę na facebooku? I bardzo dobrze, bo jak jego pracodawcy go nie bronią, to musi bronić siebie i swojej rodziny sam ! Zwykła szczujnia stosująca stalinowsko - ubeckie metody rodem z zamierzchłych lat PRL !!!!!!!! Czy nie mieliśmy dosyć holokaustu i własnych pogromów żydowskich ? Ciągle jeszcze mi się wydaje że powinnam być dumna z Polski. Z Polski może tak ale z Polaków nie umiem już być dumna. Wstyd mi za nich. Szczególnie za tych jak sami siebie nazwali "pierwszego sortu" !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz